Sissejuhatus

Tiens Grupi filosoofia

Aidata ühiskonda, taastades inimkonna tervist

Üle 30 miljoni pere rohkem kui 190 riigis üle maailma naudib igapäevaselt tunnustatud Hiina ettevõtte TIENSi looduslikest ja tervislikest toodetest saadavat abi.

Meie tervisetoodete valik on inspireeritud 5000-aasta vanusest Hiina tervisekultuurist.

Tuhanded TIENSi töötajad ja konsultandid üle maailma viivad iga päev ellu missiooni tutvustada positiivset, looduslikku ja tervislikku elustiili. Nad jagavad sõnumit tervisest, ettevõtlikkusest, edukusest, kaastundest ja lootusest.

Sellisest visioonist inspireerituna on paljud üksikisikud ja ettevõtted ehitanud üles tugeva strateegilise partnerluse Tiens Grupiga. Tuntud kodutehnika tootjad ning maailma hinnatuimad brändid nagu Microsoft, Pfizer, IBM ja China Telecom on sõlminud edukad koostöölepingud TIENSiga.

TIENSi konsultandid ja töötajad on kirglikud oma missiooni, töö ja ettevõtte eesmärkide suhtes. Nende eesmärk on taastada ja edendada maailma tervist, samal ajal arendades ja kasvatades maailmatasemel ettevõtet. Nende kirg on realiseerida visioon „Suurepärane tervis kõigile”, juhindudes asutaja ja esimehe Li Jinyuani strateegiast.

Tiens Grupp on edukas ülemaailmne ettevõte, mille ambitsiooniks on edendada ülemaailmselt tervist, luua ettevõtluse arendamise võimalusi ja levitada lootust. Hiina päritolu Tiens on kiiresti muutumas rahvusvaheliseks brändiks globaalse tarbijaskonna jaoks.

Loe järgnevatelt lehekülgedelt rohkem Tiens Grupi eduloo kohta ning soovi korral võid ka Sina sellest osa saada.